fredag 21. mai 2010

Skritt-teller konkurranse.det er tingen :)
Tro det eller ei,det virker...


Noen av oss som skal til NY i sep,har kastet oss i dette...Og jeg må si at det våkner et aldri så lite konkurranse innstinkt i meg også(noe jeg til vanlig ikke har)


Første mål er om 6 uker..den som da har flest dager med mindre enn 10 000 skritt,er den store taperen..
Heldigvs er ikke straffen så streng, invitere resten på mat og reiseprat.. det er jo ikke så verst..


Kan hende det blir meg ..selv om jeg er nok den som trener mest...så blir det lite skritt på saltimer og helsestudio...men topper de dagene jeg trør oppi løpskoene,og etterpå tar en ekstra runde med hunden...som egentlig ikke er så  glad for det...


Tvi tvi jenter...måtte den beste vinne !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

fin side!