søndag 16. mai 2010




New york,verdens beste by:)
Jenteturen i september er endelig i boks.. 7 jenter til N Y,det blir ikke feil..
Blir sikkert den 10.gangen min...begynner å bli "lommekjent" nå,men alltid nye ting å oppdage..
Shopping,lange lunsjer og helt sikkert masse fnising..7 jenter i en stor leilighet,det blir topp!!!
Mine beste N Y tips:
Lunsj:
Balthazar
Hudson hotel
Brooklyn diner

Shopping:
Beste område er Soho

Ellers er favoritter:

Abercrombie
Holister
Sephora
Bloomingdales
Apple store

Noen "musts" for meg..
Is på Dylands candy store(rett over Bloomingdales)
Tur i Central park
Gå over Brooklyn brigde,flott tur

Beste overnatting:
Etter å alltid ha bodd på hotell eller leilighet på Manhattan,har jeg nå forelsket meg i, å bo i leilighet på New Jersey...med FANTASTISK utsikt over Manhattan...og mye roligere...
Det er 4 min under Hudson river ,med suben,så er du på Ground Zero..
Flotte leiligheter ,basseng,og helt nydelig å sitte ute på kvelden-rødvin ,godt selskap og utsikt !!

Har lagt inn noen bilder fra sist høst :)





Ingen kommentarer: