søndag 23. mai 2010

Lykken er ...





Når mannen kommer hjem med drivhus, etter noen uker med intens argumentføring...
(Han er veldig snill den mannen min,og lar seg som regel lett overtale..)
Jeg lover å "trylle" frem fantastiske grønnsaker !! Må kanskje ønske meg "grønne fingre" til gebursdagen min i september..

Begynner ganske lett i år,med litt vanlige og "lette å få til " grønnsaker,slik som sukkererter og tomater..

Men neste år.....ja da skal det være fullt av liv der inne...

Nå skal jeg bruke mine skjønne naboer som rådgivere og lese hageblader.. OG jeg skal få det til !!! Det har jeg jo gitt mitt løfte om :)

Lucky me,som har to herlige hjelpere her hjemme,så dette blir nok en felles hobby for oss jenter :)

Lykken blir selvsagt optimal om mannen klarer å sette opp dette underverket ,i dag :)


Så koselig kan det bli...

Ingen kommentarer: