tirsdag 1. juni 2010

Følg drømmene dine...


Har nettopp vært på foredrag med Cecilie Skog ( Sr- bank arrangement). For en fantastisk dame !!
Jeg elsker å høre om turer,som Arktis og Antarktis o.l ...men kunne aldri tenkt meg å gjøre noe slikt selv... Jeg ville gjerne bestiget fjell,som Kilmanjaro(hvor man slipper å klatre),det har jeg faktisk lyst til og håper å få gjort en gang...(men foreløpig tror jeg ikke jeg hadde taklet nederlaget om jeg skulle bli slått ut av høydesyke,og måtte gi opp) .Eller gått i fjellene i Nepal,også noe jeg kunne tenke meg...Er veldig glad i naturopplevelser,men er nok ingen ekstrem jente,og er ellers lite glad i snø :)

Men for en styrke denne "tutta" med det flotte håret må ha..både psykisk og fysisk !! Og for en glede å høre på henne,sjarmerende til tusen... Jeg hadde likt å invitert henne hjem på te,og sittet i sofaen og lyttet på henne ,ut i de sene nattetimer !
Hun fikk meg til å tenke at jeg vil nyte livet enda mer enn det jeg gjør(om det overhodet er mulig !!He he:)

Cecilie fikk frem det viktigste budskapet sitt ,som var viktigheten å følge drømmene sine!!
Det budskapet var kloke ord fra Rolf Bae !!

Rolf ble nevn og vist i filmsnutt,og jeg tror nok ingen øyekrok i salen var tørr etter dette !!
Veldig trist men samtidig flott å se den gleden de hadde seg imellom :)

Stavanger gospel company sang,og det var en bous (visste ikke noe om at de skulle være der), og ettersom Aina og Arild er mine kjekke naboer,var det ekstra kjekt å høre de(for første gang) !!

Da sier jeg bare -FØLG DRØMMENE DINE !!

Ingen kommentarer: