søndag 9. januar 2011

Perfekt lørdag i går :)



Frokost på cafe`..med venninner..
shoppingtur ,som for min del egentlig skulle bare være vindushopping..men slik ble det jo ikke...
Fant meg noen herlige kjøp på Obsession i Sandnes..Herlig butikk med god og personlig service..og et herlig hjørnet hvor man kan sitte å bla i album med nyheter som kommer..mens man koser seg med litt snacks og kaffe....Me like:)
Et deilig skjerf ,som jeg selvfølgelig ikke trengte....
Luxus ull fra vera og William (som jeg har hatt lyst på lenge,men synes egentlig det er alt for dyrt...men salg er en fin ting.....
Og en fin liten gul eos med solfaktor ,siden jeg trenger det om noen få uker...(bare for å plage de andre litt)

2 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Fine funn!
Misunner deg litt den turen ja, sukk***
Men håper vi får se noen fine bilder, sånn at vi kan drømme oss litt bort...:)
God søndag!

Janni
Duse Pasteller

Martha sa...

He he.. ja kjenner jeg begynner virkelig å glede meg nå :)
Spennendes å oppleve nye plasser :)
Håper å få blogge litt underveis..men nettet er nok ikke det beste der borte vil jeg tro ...
det blir iallefall rapport etterpå !!
god søndag til deg :)
Klem Martha