mandag 15. november 2010

Noen som har klippet en pelslue før???

Det har jeg gjort nå :)
Burde kanskje ikke skrive om plagg med pels på,i disse dager..MEN da jeg var i NY i september,hadde jeg  forhåndskjøpt en canada goose lue..jeg synes de er kule..men noen av reisevennene mine,synes de er "gyselige"..Den var veldig fin,helt til jeg tok den på...så meg i speilet,og oppdaget "stjærten" som sto rett opp på midten..ikke særlig kult nei !!!



Vi fikk oss alle en god latter..og kom på ideèn at den kunne jo klippes litt...DET ER NÅ GJORT ..og resultatet ble veldig bra !! Klar til å brukes!!!


Martine var prøvekanin:)

4 kommentarer:

Rosa sa...

Hei!

Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg for da fant jo jeg deg også! :-)
Her var det litt av hvert, så hit kommer jeg helt klart tilbake!

Ha en fin onsdag:-)

Klem, Rosa

tonje boganes sa...

Hei
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg og at du ville legge deg til som følger ble jeg kjempeglad for. Legger meg til hos deg også. Koselig blogg du har.
Lua ble kul da du fikk frisert den litt! Så herlig og varm ut!
Ha en fin dag
Klem Tonje

Hanne sa...

Den ble jo kjempefin!

Harald sa...

Flott lue, den passer deg. Din mening skal du bare få frem. Jeg har bestilt meg ulvelue og den må være fra Hedmark. Da varmer den best😂😂😂