fredag 5. november 2010

LYKKE ER...

Å finne igjen favoritt produkter,som man ikke har fått tak i på lenge..
I coloniali brukte jeg for flere år siden,og kjøpte de den gang på Engler...Etter det var det ingen i området som førte dem(ikke som jeg vet iallefall)
Kjøpte dem en stund gjennom utenlandske nettbutikker.
Jeg hadde egentlig glemt ut hele merket,da jeg plutselig gikk forbi disse flaskene på Esthetique (Arkaden),jeg ble selvsagt overlykkelig...(halv pris var de også)


Jeg kjøpte shower  creme denne gang,og håper de tar inn eau de toilette sprayen(de har notert ønsket mitt)
Ellers har jeg brukt både creme til badekaret,hårmaske og håndkrem,alt helt nydelig!!!
Å legge seg på kvelden etter et godt bad med denne lukten,er helt fantastisk!!!


God helg:)

1 kommentar:

Kirsten M sa...

Enig, ble som det veldig happy av å finne nettopp dette merke igjen, synes det er noe helt spesielt over disse produktene. Kjøpte også på halv pris - to store flasker med badekrem: ))