mandag 26. juli 2010

Endelig Algarve..

Vel fremme - en nydelig plass på Algarvekysten:)
En lang og slitsom reise ,skikkelig "melkerute"...og litt småtrøbbel i Frankfurt,da "ektemann med kort lunte"ble stoppet for ekstra sjekk av håndbagasjen..og standhaftig nektet på at det lå noe flytende i bagen...helt til tolleren dro opp den nye perfumen min,kjøpt på Sola flyplass !! Jeg stormet til og fikk oppklart det hele,,,men fikk meg en aldri så liten skyllebøtte . (hadde vært lurt å gitt besjed om at jeg "plantet" noe i bagen hans)


Det som er fint med slike "moments",er jo at man har gode historier å le av i etterkant!!
Det som og hører med her, at i alt kaoset glemte jeg å ta ut vannflasken fra min veske...kunne tro at JEG var nybegynner i reisefaget.....


Nå er vi altså her ,og nyter det gode liv...gode bøker i skyggen ved bassenget...nydelig strand,flott leilighet og supert selskap!!
Rødvin og latter på terrassen ,kveldstid:)

Ingen kommentarer: