mandag 11. april 2011

London

Noen få London tips...


Westfield mall-Kun et par stoppested fra Marble Arch..jeg er overlykkelig over å ha funnet denne plassen-De har absolutt alt:)
OG de nydeligste restaurantene som også har uteservering!!
Anbefales på det sterkeste!!



Og frokost på Le pain quotidien,min favoritt!!! Nydelig atmosfære:) Vi var på den i Marylebone high street,som også er en koselig plass å være...


Cumberland hotel-Perfekt beliggenhet på toppen av oxford st.
Lyse og fine rom,og god service.
Har mange andre tips,så om noen ønsker det,så er det bare å sende en mail:)


1 kommentar:

Englefryd sa...

Hei hei

Kom tilfeldigvis forbi den andre bloggen din, og bare måtte klikke meg innom reisebloggen. Jeg elsker også å reise, og må bare si at her kommer jeg til å bli fast følger fremover. Masse gode tips og flotte bilder.
Drar til London på torsdag, så utrolig kjekt med tipsene her inne. Har vært der en gang tidligere, men da på jobb, nå blir det mest kos :-)