fredag 25. mars 2011

Jeg har fått 2 awards...og er så glad !!

Den første fikk jeg for en stund siden av trippel..og i går fikk jeg jammen meg en I love your blog award av abichshyfreak.blogspot.com...


Her følger det med en utfordring ..jeg skal svare på 10 spørsmål!!


Here I go :
1.Hvorfor startet du å blogge?
Det begynte med at jeg  ofte er på reisefot,og hadde lyst å dele mine opplevelser med andre.
Og siden jeg ikke er på tur hele tiden ,så måtte jeg jo skrive om litt annet også..
Det endte til slutt med at jeg laget en til blogg marthaslilleboble...så har jeg en om reiseopplevelser og reisetips..og en blogg om interiør ,hverdagsliv o.l...


2.Hvilke typer blogger leser du?
Alt mulig..men er nok mest glad i interiørbloggene .


3.Favoritt make-up merke?
Nå for tiden er det Chanel og Glominerals


4.Favoritt klesmerke?
Maison scotch,Filippa-k,Abercrombie&Fitch
Skjerf-becksøndergaard og Burberry..


5.Ditt må ha make-up produkt?
mascara og solpudder(glominerals)


6.Favoritt farge?
Spørs hva det gjelder..i klær er jeg mest glad i sort og sand..og er nok også svak for rosa!!


7.Parfyme?
Er ikke så glad i sterke dufter..liker best bodysprayer..og der pleier jeg tyvlåne av jentene mine,som alltid lukter supergodt!!


8.Favorittfilm?
The blind side likte jeg utrolig godt...+ the notebook og så som i himmelen!!


9.Hvilket land vil du helst besøke og hvorfor?
Akkurat nå er det Botswana som er drømmen,fordi jeg har et stort ønske om å dra på safari igjen,og dette er landet hvor man får den perfekte safari opplevelsen sies det!!
Dette landet er nok fremdeles litt uberørt i forhold til andre afrikanske land..
Har mange andre reise ønsker også,Maldivene(som jeg skal til neste vinter),Peru,Nepal ,Kilimanjaro..og tilbake til India :)


10.Hva ligger på nattbordet?
Veldig enkelt..absolutt ingenting..for jeg har ikke nattbord.




Denne awarden skal gis til 10 andre..jeg nøyer meg med 5 jeg..har egentlig veldig dårlig tid!!


zyprezzmrs-hardydrøm ditt liv,lev din drømtypisk ninacherry-blossom


Dere trenger ikke ta den ,for jeg vet det er mange awards ute å går..men nå vet dere iallefall at jeg er veldig glad i bloggen deres :)  Og det er mange andre også som i mine øyne hadde fortjent den!! Faktisk hele bloggrollen min..er innom alle hver gang det er nye innlegg !!!

5 kommentarer:

Zyprezz sa...

Så koselig!! Tusen takk!!!

Ønsker deg en herlig dag, nå er du forresten lagt til på bloggrollen min!

Klem fra Ingrid

Cherry Blossom Blog sa...

Tusen takk! :) Så herlig overraskelse!
Gøy å lese mer om deg og bli litt bedre kjent.
Skal ta denne etterhvert ;) Ha en goood helg!
klem

4childrenorganic sa...

Gratulerer med awards - så velfortjent!
Veldig spennende med reiselivsblogg!
Klem fra Anna
(en "gammel" reiselivsjente)

tonje boganes sa...

Gratulerer med awarden. Kjekt å lese om deg. Safari høres spennende ut. Det kunne jeg også tenkt meg, men ikke ennå, om noen år når barna blir litt eldre, kanskje?
God helg
klem Tonje

Marthe sa...

du er jo bare så skjønn! Tusen hjertelig takk! Du skulle bare vist hvor mye det betyr for meg :) ønsker deg en riktig god helg! Kos deg masse!