onsdag 13. oktober 2010

Nyter gode dager på Cran Canaria..

Første gang på All inclusive..og må si jeg er positivt overrasket :)
Å gå fra det ene flotte matbordet til det andre..helt utmerket!!  Nesten litt travelt..spising,aktiviteter og sliting av solseng...Og aktivitetene er mange..og på de man ikke er med på selv..er man med som heiagjeng for de andre i familien..og vi er mange (12)..og  ruler selvsagt volleyball turneringene ,som er 2 ganger til dagen..det skal være sagt at jeg er kun med som heiagjeng..


Kjekt å være sammen med storfamilien!!!






Nå må jeg skynde meg å hive på finstasen,før middag..begynner å bli litt småsulten..merkelig nok..:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det så jo bare fantastisk flott ut, og betviler ikke at både maten er god og at dere har det morsomt:-) Jeg gleder meg til du kommer hjem, savner deg og gleder meg til å ta en "stikk innom" tur for å se bilder og få referat.
Velkommen hjem til fint høstvær :-)
Margareth

Anonym sa...

DS

Hanne sa...

Fine bilder av fine jenter :))