fredag 18. juni 2010

feber og vonde bihuler

var ikke akkurat med i planen min,på denne reisen...men slikt kan vi ikke styre!! krysser fingrene for at formen stiger igjen...


maten er fantastisk her,og selv om ikke mine smaksanser er helt på topp akkurat nå,så kjenner jeg nok til å merke at det er bra...




Leste i et blad på vei ned hit,intervju med norske kjendiser ,om hvordan finne bikiniformen...den ene damen hadde et supert forslag...hun hadde nettopp vært på ferie i USA,hvor hun da hadde bare spist halve porsjonen sin(vi vet jo alle at porsjonene er store "over there"),og så ga hun resten til sin allerede fete kompis...ha ha ha,morsomt..


Nei,kjære ..jeg synes ikke du er fet...men du elsker å forsyne deg av maten min...så værsågod...fra nå av er det fullt lovlig !!!
Her kommer litt bilder....
Firfirslen eller iguananen..var mye større enn den ser ut på bildet..helt sant :) Og først trodde jeg det var en slange ,for jeg så bare halen...
Den dukket plutselig opp på "roof toppen" vår ,og hadde nok lyst på selskap...

1 kommentar:

hanne sa...

Ser helt fantastisk ut!! Håper du blir fort bra igjen. Hørtes jo helt supert ut med egen takterrasse :)

Klem Hanne

PS. Spis et par fajitas for meg, trenger ikkje å dele med maen ...