lørdag 12. november 2011

I love Asia ♥




























1 ukes tur til Singapore& Ho Chi Mihn..
Singapore var som andre storbyer..og wow for et shoppingmekka!!
Haji Lane ble vår favoritt..en gate med lokale designere..KULE BUTIKKER !!
Ellers ble det litt marked både her og i Vietnam..noe jeg egentlig ikke liker..Liker ikke å prute,og liker ikke trengsel..men er glad i billige kupp!!!
Dyre designer butikker lå på rad og rekke i Singapore..og nå skal jeg begynne å tippe lotto..for jeg vil jo helt klart tilbake på besøk til Hilde :)
Og jeg elsker Asia..Alle er jo så blide !!Vietnam var som Thailand,bare store smil overalt..Det var mange jeg gjerne skulle pakket med hjem i kofferten..
Og drinkene (nesten gratis!!)

7 kommentarer:

Fabelaktig sa...

NYDELIGE bilder!

Kirsti sa...

Ser ut som dere har hatt en fantastisk tur ;)

Kirsti

Marie sa...

Kan nesten ikke se på disse bildene jeg. Blir jo helt reisesyk! Ser bare helt herlig ut :)
Klem Marie

Anonym sa...

Nydelige bilder. Kan tenke meg du har hatt en fantastisk tur:)

Planet Hibbel sa...

Beautiful pictures. Love asia too!!

Marthe sa...

Asia noteres på listen! dette skjønner jeg at ga mersmak! :-)Nydelige bilder!

Hanne sa...

Like fantastisk fotograf som reisepartner <3