søndag 22. mai 2011

Sommerferien 2011


Blir for oss en tur til Side(Tyrkia),all inclusive..sikkert et charter kaos..men vi er en hel gjeng på 23 ..stort og smått..og tror dette blir perfekt for jentene,med masse sportsaktiviteter og disco på kvelden.
Jeg skal nok stort sett sitte under en parasoll og lese bøker&blader..mellom alle måltidene..

Etter dette blir det en tur til Geiranger..og det gleder jeg meg veldig til..har aldri vært der:)

Og til slutt en liten svipptur til London!!

Andre som har planene klare for sommeren??

10 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Høres helt topp ut!
Her er nok ikke ferieplanene enda så fastlagt:)
Fortsatt fin søndag!
Klem..

Shy sa...

Geiranger er flott ;)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Høres herlig ut! Jeg er superglad i tyrkia!
Klem

Trude`s hverdag sa...

Heisann:-) La meg til som følger her også jeg. Jeg elsker å reise, så dette blir gøy, kanskje jeg får noen tips. Side i Tyrkia er et godt valg om dere skal kose dere og slappe.Side er en av våre favoritter, ligger alltid på vestre stranden, i gå avstand fra gamlebyen :-) Klem Trude

Trude`s hverdag sa...

Hei igjen :-)
Gled deg til Geiranger, er helt fantastisk.Jeg og mannen min hadde mc- tur dit for noen år siden. Kjørte opp Trollstien, og over til Geiranger.Norge er Vakkert:-)Klem igjen fra Trude

Anonym sa...

Låter som en trevlig semester! Sol och läsning.
Jag har aldrig varit på en vanlig solsemester, men kan gott tänka mig en till Fiji om inte så länge.
Hoppas ni får en mycket trevlig semester i sommar!

Nina B. sa...

Ah, herlige planer!
Her kommer det igrunn an på utfallet av hussalget :P Har ikke planlagt noe enda (utenom hvilke uker vi skal ha fri). Mannen maser om å booke 1 uke i "syden", men jeg klarer ikke helt å konsentrere meg om det nå. Men en svipptur til London, alene, bare han og meg, DET har vi lyst til ila året ♥
Goood uke til deg!
klem Nina

tonje boganes sa...

Hørtes ut som herlige planer. Sommerferien vår (den som er igjen) tilbringes forhåpentligvis på solastranda (må være bli bra i Sandnes i sommer!) :) Det som er ulempen med å feriere tidlig som vi gjorde i år, er det at det er så lenge til neste...

Ønsker deg en fin kveld og kos deg masse når du reiser på disse turene. God klem

Lena sa...

Hei! Vi skal også dit i Tyrkia :) Reiser 29/6 og blir 2 uker :) Når skal dere?

Martha sa...

22 juni..2 uker..kjenner du igjen hotellet..vært der før? pegasus world tror jeg det heter:)
Gleder meg til sol og varme nå..