fredag 10. desember 2010

Litt drama på morgenkvisten...

Holdt faktisk på å sette morgenkaffen i halsen..da jeg ble oppringt fra skolen i morges,, av min skjønne 12 åring..som snakket så fort..og så mye ,at jeg ikke fikk med meg et ord.
Det jeg skjønte var at noe hadde skjedd og jeg måtte skynde meg til skolen..


DER fant jeg en fortvilet jente ,med en VELDIG stor fing...og det som hadde skjedd,var at hun hadde tatt på en av mine ringer,(som hun faktisk har lånt i flere måneder),men nå hadde hun tatt den på andre hånda,og fikk den ikke av!!!
Martine,lærer og medelever prøvde alle slags metoder,mens fingen bare ble mer og mer hoven,,sløydlæreren ville klype den av helt til hun hørte det var min
 !!!!


Hjemme prøvde vi smør,olje, kaldt vann, varmt vann og zalo...men neida,stakkars lille pike!


Avgårde til fastlegen(med blodforgiftning i tankene,,he he)..der hadde han en god historie(som han alltid pleier,den fastlegen min)...konen hans hadde opplevd det samme,og fikk hjelp hos en gullsmed.


Flaks for oss at vi har gullsmed på bygda,ringen var av 2 min senere...og ringen kan fikses igjen...HURRA :)


Lykkelig slutt,og sjarmtrollet kunne rusle tilbake til skolen igjen..



Så kunne jeg gå hjem å pynte med de nye flotte gavene(til meg fra meg) , fra LENE INTERIØR.
Denne skal fylles i morgen:)

Ingen kommentarer: