mandag 30. august 2010

Ny favoritt butikk...

I dag la jeg turen til Sola for å sjekke ut butikken Bohemia, en liten perle ,spør du meg :)
Grunnen til at jeg dro ut var at jeg hadde sett meg ut noen produkter fra Housedoctor,som jeg ville hun skulle bestille til meg.Og det gjorde hun -Den blide og skjønne damen som står bak butikken!!


Disse lange bildene var noe av det jeg bestilte...(det er egentlig bare plakater som man limer på plater,men det skal jeg vel fikse...( min mann er på ingen måte noen handyman,men jeg har mange handy naboer og venner:)

2 kommentarer:

Betti Spagetti sa...

.....og så har du en handy venninne, vet du.....;o)

<3

Anonym sa...

Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification seemed to
be on the internet the easiest thing to have in mind of. I
say to you, I certainly get irked while other
people consider issues that they plainly don't understand about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the entire thing with no need side effect , folks can take a signal. Will likely be again to get more. Thanks
my site > Canada Goose Norge